Onsdageftermiddag i stallet

Igår slutade jag redan vid 13.55 så jag passade på att åka ut till stallet tidigt och ta hand om Peggy.
Gjorde alla vanliga sysslor och sedan gick jag ut och gick med henne i 10-15 min, gick kanonbra. Gick med henne på endast grusväg idag vilket jag inte har gjort på jättelänge. Hon är fortfarande lite känslig mot stenar eftersom hon inte har några skor. Men det funkade på bra faktist!
 
När jag pysslade om henne i stallet höll Peggsan nästan på att somna, hon var jättetrött och ville in direkt när jag kom och skulle hämta henne i hagen. Skruttan gnäggade när jag kom för att hämta henne :')

Jag valde att låta Peggy stå inne redan vid 17-tiden, egentligen går hon in efter 6. Men jag ville hennes bästa såklart och lät henne stå inne!
 
// Jag och mina vänner i skolan, man kan ha riktigt kul med kameran ibland haha //
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0