3 hela år tillsammans med världens bästa häst!

Den överraskningen som jag berättade för er att jag skulle skriva om idag kommer i detta inlägg!
 
Jo, idag har jag jag varit medryttare på Peggy i hela 3 år. Jag kan knappt fatta att det är sant, tiden har gått så otroligt fort. Det känns som det var nyss jag kom in i stallet för första gången och såg hästen framför mig som jag inte träffat på flera år. Det känns lixom som att det vore igår jag gjorde det. Men det var 3 år sedan, det är helt sjukt vad tiden går. Men dessa 3 år har varit bland dem bästa i hela mitt liv!
Det är synd att jag inte får sitta uppe på din rygg Peggy ännu och speciellt på våran 3-års dag, men huvudsaken är att jag får träffa dig och njuta av tiden jag är med henne.
Jag tycker om denna ponny något otroligt, hon har lärt mig så himla mycket som jag aldrig lärt mig förut. Peggy är väldigt speciell, hon är inte som alla andra. Mycket bättre, det är det jag gillar hos henne starkt. 
Du är en stjärna Peggy, jag älskar dig! ♥
 
Här är lite bilder från idag, jag orkade inte redigera alla bilder.
 
 
 
 
 
Alla bilder tillhör mig och kopiering är förbjuden.
 
/A.

Kommentarer
Postat av: Josse D

Jätte fina bilder!! :D

Svar: Tack så mycket Josse! :D /Alicia
Stall Molke

2012-08-14 @ 08:25:10
URL: http://stallmolke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0