Veterinären hos Peggy

Veterinären var som sagt här idag. Han började känna lite på benet sedan fick jag springa med henne lite. Hon är fortfarande 2° halt som innan. Efter så fick hon lite lugnande för att hålla sig still under tiden han röntgade henne.
'
Han tog 3 st plåtar i samma vinklar de tagit de andra gångerna. Frakturen såg bättre ut nu än sist de var här (december) de krossade benbitarna var inte vassa längre utan är nu runda. Dock så är det precis vid leden så vi vet inte än hur mycket detta kommer att påverka henne. Vi får ge henne tid och ompyssling!! :)
'
Tanken är att de ska komma tillbaka en gång till i sommar någon gång :)
'
Här kommer några bilder från dagen.
'
Precis efter hon har fått lugnande :)

Här är min snygga outfit jag har på mig under tiden de röntgar ;) (blyväst)

Här åker den vita strömsholmsbussen iväg till nästa ställe :)



Kommentarer
Postat av: Amanda - Ponnyprinsessorna

Hej!

Jag och en kompis har en relativt nystartad hästblogg. Det vore riktigt roligt om du ville ge oss några åsikter om hur vi kan förbättra bloggen. :D

Kram!

2012-04-03 @ 18:25:48
URL: http://ponnyprinsessorna.blogg.se/
Postat av: Djurflickorna

fina hästar i headern

2012-04-03 @ 19:38:03
URL: http://djurflickorna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0