Ridning i spöregn och blåst

Imorse åkte jag ut till stallet, tog hand om både Peggy & Emmy för att både Josse & Sara var på studentkryssning. Fixade allt till båda två och Peggy fick även ha på sig sin back on track även. Hon har fortfarande boxvila så hon står inne, men vi betar henne nästan varje dag. Men idag gjorde jag inte det för att det spöregnade och blåste massor så hon ville nog hellre stå inne.
Sedan gjorde jag i ordning Emmy för att rida en tur, jag red inte alls länge, ca. 15 min för att vädret inte var på topp och Emmy var redan genomblöt när jag tog in henne så jag fick rida med fleecetäcke. Red lilla molkerundan, jobbade mest i skritt och lite i trav. Hon skötte sig jättebra!


//Gammal bild på mig och Emmy i höstas.//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0