Promenad i Vårvädret

I förrgår var jag ute och gick en 40 minuters promenad i skogen med Cimba. Det var jätte härligt och mysigt <3 Vi gick över stock & sten, förbi skällande hundar och högljudda fjortiar på cykel utan problem ;) haha!
'
Igår skulle jag igentligen longerat och träna på hans galopp, men de var så fruktansvärt dåligt väder så jag gjorde det idag istället! :)
Jag longerade Cimba med inspänning. Han var jätte lugn och lydig! :) Tränade på låg form och att hålla galoppen. Han är så himla fin när han sänker huvudet lite så ryggen kommer upp (MUUMMMMSSS) Han har lite svårt att hålla galoppen då han inte riktigt orkar än i lite lägre form. Men han har blivit mycket bättre och snart kan jag hålla galoppen några varv på ridbanan när jag rider! :)
'
Från promenaden i Torsdags :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0