LÅNGA NÄTTER

Godkväll på er!
Jag har inte hunnit blogga för jag har så mycket att göra nu, fullt upp i skolan nu när det inte är så långt kvar, massor jag tänker på, ett val som är väldigt viktigt som bara är som ett frågetecken just nu, har en sån beslutsångest, helt sjukt. Bara massa tankar som går runt i huvudet på mig just nu...

I onsdags var jag ute i stallet och hade hand om både Peggy & Emmy. Min gulliga pojkvän var snäll och följde med till stallet också, stolt över honom!
I varje fall så red jag ju Emmy, red på ridbanan denna gång och barbacka. Jobbade henne mycket i form och tränade lite på galoppen också, vänster galopp gick jättebra och hon hade ett jämt och bra tempo. Men höger galopp var däremot lite svårare, tog en stund innan hon fick rätt galopp och hon kickade några gånger på det också, haha. Men när hon väl gjorde rätt så gick det fint!

Idag hade jag båda två pollarna också, pysslade om Peggy och betade henne en stund i det fina vädret. Nu är aggregatet tillbaka efter lagning och imorgon ska hennes sjukhage byggas också så nu ska hon börja få gå ut också, vilket är jättekul! :D
Red ut med Josse också på Emmy som hon skrev i inlägget nedanför, allt gick bra men hon var rädd för minsta lilla så hon hoppade till ett antal gånger. Men det lugnade sig mot slutet!


Shit vad jag saknar det här! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0