IGÅRKVÄLL & INATT

- Det här inlägget handlar inte om stallet och hästar, men jag vill skriva ändå så läs gärna för det är nått att minnas kan jag säga -

Gårdagen spenderade jag med några av mina underbara vänner Natalie, Tilda, Victoria, Izabelle & Hanna! Vi började med att träffas allihopa och äta tillsammans, vi åt pizza men jag kunde då inte äta eftersom jag var bedövad. Sedan inhandlade vi lite godsaker till kvällen godis, läsk, dip, ben&jerrys för min del.
Vi drog alla hem till min kompis sedan och satte på The Ring 2. Otroligt bra skräckfilm var det, men riktigt läskig, jag skrek och hoppade till flera gånger. Natalies lillasyster och hennes kompis var även hemma med oss, vi alla var ensamma hemma. Dem kom och skrämde mig när jag höll ett glas med vatten i handen och vattnet hamnade på golvet för jag blev så rädd...
Efter det så fick vi för oss att hänga oss ut genom fönstret osv haha, så galna vi är.
Vi skulle dra igång nästa rulle som var fredag den 13:e, och igår var det ju fredag den 13:e så det var lite läskigt... Men när vi satte på den så var det den gamla filmen av den så vi bytte och satte på BOO istället.

Klockan rullade mot 23.00 och vi kollade på filmen, helt plötsligt när alla var som mest koncentrerade så gick proppen och det blev strömavbrott. DET BLEV HELT KOLSVART I HUSET, alla fick panik kan jag säga. Vi skrek och alla 6 satte sig i soffan för tre personer. Vi var livrädda... Det var hennes föräldrar som skrämde skiten ur oss rentutsagt.

Sedan frågade vi ifall vi fick åka ut till Ericsberg, det är ett slott som ligger på landet kan man säga. Ett stooort slott med många hus brevid, stor trädgård, ridbana, labyrint osv. Vi fick det, så hennes pappa skjutsade ut oss till Ericsberg såhär kl. 00.00 på natten. Det spökar ju massor där.
När vi kom fram dit så ställde vi bilen en bit ifrån slottet och sen gick vi alla emot slottet vid trädgården där det sägs att en vit dam spökar, dels för att hon ligger begravd där. Vi alla var livrädda kan jag säga, men att vi gjorde det, grymt haha! Det var helt svart och klockorna vid slottet slår exakt 00.00, vi hörde dem.

Den här dagen och natten kommer jag aldrig glömma, jag hade riktigt kul. En kväll med skrik, skratt, prat, mys, mat, film, bästa kvällen på länge! ♥


//En bild från www.google.se, på slottet i Ericsberg//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0