Dressyr!

Idag åker stövlarna på för ett dressyrpass i paddan, dock blir det ett lättare pass, med skritt och trav. Vi får se om det kan bli en liten galopp, tanken med passet är att jag ska känna igenom henne lite då jag tyvärr inte har ridit på ett tag! 

Igår vart det inget då jag fick hoppa in och jobba istället. Jag behöver verkligen pengar så det fick tyvärr gå före att rida Zola igår! 
Men idag blir det av annars... 

Det är till och med fint väder så det finns egentligen ingen anledning till att inte rida, har redan jobbat idag också så nu blir det inget mer! 

Gammal arkvibild!



Kommentarer
Postat av: Sandra - ridtravaren Isola

sv: Bisse : HAHA jag gissar på det med... ;) Jag gillar den iaf :D

2012-04-03 @ 13:10:22
URL: http://grande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0