Bara 12 dagar kvar!

Innan vi får börja rida på Zola igen, eller ja jag kommer nog vara ganska harig med att spänna sadelgjorden vid såret (som förhoppningsvis ser bra ut och är läkt) men jag vill nog i vänta i alla fall med att rida, eller åtminstone med sadel. Jag kan ju rida barbacka ett tag, så det löser sig nog! 

Men vilken abstines man får!!
Såret ser i alla fall fint ut, så jag håller tummarna nu på att det kommer läka fint. Hon går med de andra hästarna i hagen nu i alla fall, jag tror om jag ska vara ärlig att Zola tyckt det var ganska skönt i sjukhagen då hon fick hö vääldigt ofta och mycket, plus att hon slapp gå runt i alls hö högar och smaka! 

Hur som helst mår hon i alla fall bra, och idag ska jag ta ut henne på en promenad är det tänkt! 


Kommentarer
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv:Det lutar åt det svarta och vita.Men intressant som du säger om färgerna ni har..humm... tåls att funderas på.

mvh/Q

2012-04-17 @ 15:06:06
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0