Skogstur

Idag åkte jag ut med bästa Sara ut till stallet.
Vi red en tur i skogen, vi försökte fixa lite grenar, som vi kunde ha som hinder.. Men vi fick ihop ett hinder ;)
Sen red jag lite på gärdet i galopp, red barbacka oxå, riktigt mysigt på bästa ponnyn! ♥

Igår red jag på ridskolan, fick Shifter och vi red dressyr, utan stigbyglar hela lektionen. Shifter var så himla fin hela lektionen, hon gick verkligen i form och var lugn, hon koncentrerade sig på arbetet hela tiden. När vi skulle galoppera sa min ridlärare att vi verkligen skulle tagga hästarna, så jag gjorde det, och Shifter blev gaaaalet taggad, när jag fattade galopp så kickade hon bakut verkligen, så underbar hon är! Jag är så jäkla nöjd över den här lektionen!! Min ridlärare sa att jag aldrig suttit så bra som jag gjorde igår, men jag tycker det är lättare att få bättre sits när man rider utan stigbyglar eller barbacka. Shifter, vilken underbar ponny alltså! ♥ Jag kommer sakna henne så mycket.. :'(


//bild från hoppningen, shifter ♥// fotograf: natalie stenroos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0