Rubrik!

I dag var det första dagen som jag tof hand om Cimba medans Marre och Josse är i spanien. Det gick super bra. Gick en liten promenad med honom. Det var ett nytt ställe så han var mycket nervös men han höll sin ändå på mattan :).

Sen så red jag Zola lite på åkern. Hon är ganska så spend i magen efterssom hon bytte till "gräs hagen". Sen va det ganska så blött på åkern. Red igenom henne i alla gångarter. Men måste komma i hår och fläta hennes lugg och lite av manen. Hon har en ständig kamp mellan sin man som kiklar henne i örat! Hon tappar nämligen lätt focus!

Har era hästar någe de irriterar sig över som man får ampassa sig efter?

En bild från Cimbas och min promenad.

Zola och jag när vi tränade markarbete i lördags. 



Kommentarer
Postat av: Elin

SV: jahaa okej :D

hur känns det att ha hand om så många hästar nu dp? :p

2011-09-20 @ 13:38:21
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: Ellen S

jättefin blogg! :)

2011-09-20 @ 15:03:31
URL: http://lnsjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0