ridpassen i måndags och igår

Jag har inte hunnit blogga.. Men nu så kan jag!
Tänkte skriva lite om ridpassen i måndags och igår.

Måndag: Jag, Sara & Madde red ut på Peggy, Zola & Emmy. Vi red en runda på 30 min, tog det mest lungt. Jag red med barbackajord, alltså schabrak och stigbyglar. Jag ville testa och öka traven riktigt mycket, så hon får en sån fin trav när hon sträcker på benen. Det gick, hon fick värsta traven, är gaaaalet nöjd! Världens bästa är hon ♥
Red lite på gärdet i galopp sedan, galopperade på gärdet på raksträcka, riktigt härligt i solnedgången!♥


Igår: Red ut med Sara & Emmy i skogen, i 45 min ungefär. Vi tog det lungt mest i skritt, blev lite trav och galopp. Peggy var jättefin och skötte sig hur bra som helst! Finaste ponnyn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0