Perfekt väder!

Blir ett ridpass på åkern, hade tänkt rida bommar i paddocken, men eftersom Madde red dressyr i paddocken igår så väljer jag att rida i paddocken med bommar i morgon. Blir nog bättre eftersom dem ska hoppa på fredag!
Tror jag ska ta lite kort då med, ska ju ändå till stallet 3 gånger den dagen, efersom jag har hand om Rocksina och Molle (hästarna i sofias stall, sofiiasundqvist.blogg.se -- livet på strömsholm)

Har tänkt rida tempoväxklingar, eller ja fattningar mellan trav och galopp, och från galopp till trav. Då Zola kan bli lite hispig på åkern, och stark! (hoppas underlaget tillåter mina planer, vill inte galoppera om det är halt, helst inte trava heller för den delen)

Hur som återkommer om ridpasset.

OBS: finns två sadlar under kategorin köp och sälj, båda har kommit ner i pris. Svart sadel 400:- och brun sadel 300:- (kan bli billigare vid snabb affär då jag vill bli av med dem!) Så ta en titt i köp och sälj vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0