Bryter planeringen igen!

Ja detta med min plan att planera lite mer går ju inte hejdundrandes bra denna vceka iaf. Första dan orkade jag helt enkelt inte rida, andra dan va det ju storm så då fick hon stå. Tredje dagen så red jag dressyr som gick så jäkla bra!!!
Sen så hade jag ju planerat att hoppa i morgon men vet inte om jag hinner. Men kanske om jag flörtar lite extra med min kära pojkvän Henrik, så kanske han kan följa med och ta lite kort sen hjälpa mig med att bygga upp, hmmmmmm. Men vi ska bort i morgon s vi får se om jag hinner som sagt.

zola & cimba



Kommentarer
Postat av: Anonym

Då får man helt enkelt gå upp tidigare så man hinner! ;)

2011-09-16 @ 20:59:20
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0