BLOGGA LITE IGEN !

jag har varit lite seg nu förtiden, jag har haft mycket och göra. med alla hästar och alla inköp jag har gjort..
jag har lärt min lilla shettis och buga ! hon är envis men hon kan, med lite äpple så gör hon det frivilligt !
kommer lite bilder sen men jag ska förklara lite hur jag har haft det. jag har nu haft emmy i 5 månader ungefär. det finns ingen mer underbar häst men ibland är hon en liten djävul, men ger sig alltid.
hon och cajsa har börjat tränat igen, vi hoppade här i måndags det var 60 cm och dom båda är så himla duktiga. igår hade vi dressyr träning och det har gått ännu bättre för dom. vi satsar på KM om allt går vägen.
men men vi tar en dag i taget. men emmy har respekt för mig nu märker jag och det känns faktiskt väldigt bra.
men nu ska ni få se lite bilder från emmys träningar och bugningar !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0