Adam´s song-Blink 182

Gog morgon på er, just nu sitter jag i skolans cafeteria och lyssnar på blink 182 "Adam´s song" och har precis fixat klart bloggen. Jag vet att det inte är så jäkla mycket ändrat. Men det tog en jävla tid för att få till det XD. Det visade sig att vårt förra tema inte hade någon "body" Så det vart ju käkla svår att få vit boddy med blå bakgrund. Så fick ju ta nya teman osv. Ledsen för röran!

Som sagt har ju brutit min planering lite med i dag jäklar så ska det bli lite dressyr! Hoppas att Bisse kan vara med och fota :). Sen blir det nog kanske koppning i morgon och skogen på lördag vi får se. (Hela min planering vart upp och ner nu haha).


En av Bisse och mina katter. Trulsa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0