4 timmars stalljour!

Mockade åt alla hästar idag, som lite tidsfördriv, så alla kommer komma till en mockad box idag!
Dock får ni fixa maten själva ha! ;)

Har gjort klart allt i båda stallen under de 4 timmarna, gått två promenader med Rocksina, mockat, rycktat, gjort mat, fyllt på vatten i hagar/boxar. Gisses vilket tungt jobb. Kan tillägga att stallskötare inte är en dans på rosor!

Hur som nu sitter jag har ny duschad, och kom på att jag glömde ge Rockan sin medecin. Får åka upp igen helt enkelt. Hade ju tänkt att Madde skulle ge dem eftermiddags maten eftersom jag ska åka och jobba men så vart det inte helt enkelt!

Imorgon är det bara påt igen, dock kommer ni i stallet inte får något mockat skulle jag tro!



Kommentarer
Postat av: alicia

tack världens bästa bisse! :D <3

2011-09-19 @ 13:43:26
Postat av: Elin

Mysig blogg :) dina hästar?

2011-09-19 @ 19:10:03
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0