Ridpass i paddocken

Hej!
Har inte haft tid att blogga, för jag har haft så mycket i skolan denna vecka..
Men nu är det lungt igen, så idag var jag ute i stallet och hade hand om Peggy & Emmy.
Pysslade om Peggsan lite först, så mysigt så!
Sen red jag Emmy på ridbanan, Bisse och Zola var oxå med. Gjorde mycket volter och arbetade henne på böjt spår så hon skulle mjukna lite. Hon är lite envis med att gå på volt, så tränade lite på det. Det gick väldigt bra! Hon galopperade nästan en hel stor volt, hon var jätteduktig!
Avslutade med att skritta av lite på vägen, hon vägrade till en början och börja backa. Men jag satt av och gick några steg framåt, sen satt jag upp och då gick hon! :)


Denna ponny betyder så otroligt mycket för mig, finaste! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0