Höstmys i stallet

Hej på er!
Jag var ute idag och igår, ska blogga om båda dagarna!
Igår så åkte jag ut med Sara till stallet, jag pysslade om Peggsan för snällaste stallägaren hade mockat, packat hö, osv! Tack :D
Hjälpte Sara lite med Emmy, sedan red vi ut i skogen. Jag red Emmy barbacka och Sara gick bredvid, det gick jättebra! Hon lyssnade bra, men hade en väldig fart verkligen, hon var jättepigg!! Fick henne att lugna sen efter ett tag :)

Idag så fixade och pysslade jag om Peggy, mysigt! :* Sen så red jag ut på Emmy, red en stor runda som bara var på vägen, jag kan säga att det gick SÅ OTROLIGT BRA! Är gryyyyyymt nöjd kan jag säga!
Efter halva vägen kom en hingsten med några som körde honom, då vart det fart på Emmy tillbaka, haha :D
Sara, tack för lånet av Emmy, hon skötte sig så himla bra, du ska vara stolt över henne! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0