Helgen som varit!

Lördgas: Fick Zola gå en promenad, varken jag eller Madde kännde sådär jätte mycket för att rida. Och det var ju ändå Maddes dag så hon fick säga vad hon tyckte! Pysslade om Zola i alla fall, och myste lite med henne!

Söndags: Zola fick stå, pga att jag mådde skit rent ut sagt! Men samma som innan pysslade om henne och myste!

Idag var det jag som hade stalljouren (även fall det är Maddes dag) så mockade jag åt Zola så hon slipper det idag. Hade tänkt ta lite morgonhöst bilder idag, men ikke sa nikke. Testa ta bilder i ett glad mjölk så får ni se resultatet av mina bilder. Alltså helt vita pga all dimma. Så älvorna var verkligen ute och dansade idag! :D

Hur som mockade åt Peggy innan jag åkte eftersom hon har boxvila!

Lite kort och gått om helgen med Zola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0