EMMY BLÖDDE NÄSBLOD IDAG !

mår super dåligt över det.. undra vad som har hänt.. ska avakta en dag och se, det var så efter johanna longerat ett tag så började mitt lilla hjärta bloda näsblod ur ena näsborren. den vänstra om man stor mot henne, det var inte super mycket och det slutade blöda efter max 5 min från när hon kom in..
hon hade ingen feber eller dåligt tandkött.. men är ändå orolig, det är ju mitt barn och jag har aldrig varit med om att någon häst blöder näsblod.. hoppas det inte är något i morgon och att hon mår bättre.. ni i stallet får gärna ha lite uppsikt och säga till om det är något..
det vore snällt isf, tack ! hoppas hon blir bättre och inte blöder näsblod, är jätte orolig, som alla förstår är emmy mitt allt och vill aldrig förlora henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0