9. Min högsta dröm

min högsta dröm är att tävla i större tävlingar än bara å vingåker! men sen när jag blir äldre och kanske inte vill tävla mer vill jag ta hem hästar som ska gå till slakt för att dom inte är ridbara, dom bara kastar av och så, dom man kan jobba med och få dom bra ridhästar, som min lilla ponny hon var inte ridbar och kanske inte skulle komma på något hem om inte mitt.. så jag vill rädda flera hästar med samma problem, min häst är världens finaste nu och det ger mig mer glöd att jobba mer med flera hästar ! så det är min stora dröm, hjälpa hästar från att komma till slakt pågrund av att dom inte är ridbara ! allt går och fixa om dom inte är skadade..
så nu fick ni reda på mer om mig och min dröm ! inte så dåligt va ?
emmy som unghäst, ser att jag har fått åka lite, det ser man på mitt hår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0