STOCKHOLM INTERNATIONAL HORSESHOW

JAG HADE NOG VÄRLDENS BÄSTA KVÄLL IGÅR MED OTROLIGT UNDERBARA MÄNNISKOR! ♥

Vi samlades i stallet för att sedan åka upp med två bussar mot Stockholm, vi var typ 60 personer. Satt i den stora bussen med Amanda, Freija, Sofi, Moa, Nattis & Alice. När vi var framme vid globen så gick vi in i annexet och passade på att shoppa lite hästgrejer innan showen började, jag hittade ett par ridstrumpor som jag kan använda i vinter eftersom dem är jättevarma och sedan hittade jag en juklapp till Peggsan, men det är en överraskning! ;) Sedan fick jag träffa mina älskade nybyggettjejer Moa, Ida, Moa och Julia, såg inte Emma, det var synd! :( Men fick träffa nästan alla iaf, ni ska veta att jag saknat er otroligt mycket. Mina fina vänner ♥
När showen började var det massa olika bra nummer, som internationell hoppning, frihetsdressyr, 4-spann, Lorenzo med sina 12 helt lösa hästar och tillslut så var Mange Makers där, så jäkla grym kväll! Jag fick kramp i händerna när det var Lorenzo, så grym, så stiligt!
När det var slut vid 12 inatt tog vi alla bussen hem igen efter en otroligt lyckad kväll. Satt med Freija påvägen hem, vi sov typ hela vägen, haha!

En riktigt bra kväll, den bästa kvällen på länge! Kommer aldrig glömma den, en riktig upplevelse med underbara vänner och jag fick träffa mina tjejer igen, efter flera månader! Tack så jättemycket allihopa, ni äger ♥

Bilder kommer nog en annan dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0