Ridningen igår

Hej på er!
Jag hann inte blogga igår, p.g.a att jag skulle på spökkväll med mitt andra stall. Riktigt grym kväll, med mycket skrik och skratt, tack bästa tjejerna!
Igår hade jag hand om två hästar, både Peggsan & Emmy. Det vart lite tight om tid, men jag hann! Men pysslade om Peggsan och fixade allt åt henne.

Sedan så fixade jag allt åt Emmy och red sedan ut lite på vägen, vart inte så långt pass eftersom jag inte hann med det, men när jag red tränade jag på skänkelvikningar med henne. Hon tyckte det var jättejobbigt och blev väldigt spänd, hon försökte hoppa upp på bakbenen. Men jag försökte igen, och hade lite halvlånga tyglar, då gick det bra. Emmy gick även väldigt fint i form idag!


Fick bli en bild på Emmy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0