Nya grabbar!

Jga vet inte om någon har skrivit detta så jag gör det nu iaf. Det har kommit några nta grabbar till grannstallet. Det är två nordsvenskar som heter Hugo Boss och Frots. Hur fina som hälst!
Hugo Boss är en fem åring som håller på att bli inkörd, han är ej inriden. Men jag har erbjudit mig att hjälpa till att rida in honom, och jag satte upp på honom för första gången i dag! Kändes hur maffigt som hälst!
Men jag kände mig dock som en liten ärta på honom hahaha.
Frost o andra sidan är elva år och inkörd och insutten. Han är super fin i körningen! Men jag vet inte om jag ska rida honom för han och jag kommer inte lika bra överens som Bossen och jag. Men vi får se hur det blir.
Nu har jag skrivit en del om de nya hästarna iaf.



Frost



Hugo Boss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0