Galoppbommar med Emmy igår

Igår var jag ute i stallet och tog hand om Peggy, hon är riktigt pigg när man tar in henne från hagen, så det verkar vara på bättringsvägen. :) Mockade, packade hö, fixade mat och pysslade med korven!
Efteråt hade Sara borstat Emmy åt mig och då var det dax för mig att rida henne i paddocken, vi hade galoppbommar som träning idag. Emmy skötte sig jättebra, hon var på lite bushumör men hon lyssnade bra. Övningen gick otroligt bra, eftersom jag är lite lång för henne så blir det ju lite jobbigare, men jag tyckte det gick hur bra som helst, det märktes att hon jobbat hårt för hon var väldigt svettig efter. Men jag är nöjd över Emmy, det tror jag Sara oxå är!



Fick bli en bild på fina Cimba och jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0