FÖRLÅT ATT JAG HAR VARIT SEG !

förlåt att jag inte har bloggat, men jag hinner inte blogga så mycket när man har en egen blogg och så. men iaf så har det hänt en hel del sen jag blogga sist !

har rakat emmy, köpt lite saker till henne, vi lös hoppade henne på 70 cm. men allt finns på min blogg. eftersom det är där bilderna finns. jag är lite trött nu så ska sova, men jag lovar er att jag ska bli bättre på att blogga här !


isola och jag på bild, jag har en paus från henne nu tills jag hinner med henne. eftersom plugget nu tar upp så mycket tid, men jävlar när jag får min tid så är jag igång igen med lilla bebisen !

Kommentarer
Postat av: sandra

Vi saknar dig Sara!!

2011-11-17 @ 22:57:09
URL: http://grande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0