En kväll i stallet

Idag fick jag äntligen åka till ett utav mina favoritställen, till världens bästa molke. Efter att jag varit sjuk ungefär en vecka, har verkligen saknat det. ♥ Det är så skönt att komma dit när något har hänt eller när man är ledsen för då glömmer man det, man tar allt bakom sig! Så glad att jag har Peggy, alla hästar, alla stallmänniskor. Ni är otroligt bra!

Idag åkte jag ut med Sara, vi tog hand om Peggy och Emmy. Vi fyllde på vatten till både Peggys lilla hage och de andra hästarnas stora hage! Fixade allt till Peggsan och myste med henne sedan.
Efter det tömkörde jag och Sara Emmy i byn, det var mysigt! :)


//Lånar en bild på Cimba som Josse tagit, så himla himla vacker han är!//





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0