En hel dag i två olika stall

Tidigt imorse åkte jag med Sara ut till stallet för att jag skulle hjälpa henne med stalljouren, det gick bra och vi mockade åt alla i stallet oxå. Vi var där i ungefär två timmar och jag hann fixa typ allt hos Peggy.
Sedan åkte vi vidare mot Saras ridskola Vårnäs, där Sara skulle rida hopplektion på en häst som heter Omega. Jag kollade på, och frös samtidigt massor!! Har aldrig frusit så mycket som jag gjort idag..
När vi var klara där efter lunch åkte vi till Molke igen, för att löshoppa Cimba & Emmy. Båda två var otroligt duktiga, hihi Cimba hade massa energi och ville ha godis av mig hela tiden, det ville även Emmy oxå. Gullisar!
Det har varit en lång och kall dag, men den var väldigt rolig!

Tack för all skjuts Sara! :*


Bild i repris. Lånar en bild som duktiga Josse har tagit på snygga Cimba!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0