Svart på frågestunden - Beatrice!

Här kommer svaren från frågestunden, det är bara jag Beatrice som svarar på dem, så om det blev något obesvarat så får ni vänta tills de andra bloggar om svaren! (:

1: gamla är hästarna?
svar: jag vet i alla fall att min häst är 19år (om du vill veta mer om hästarna så finns det en kategori där det står "hästarna" där kan du läsa om dem)
2: vilken ras är dem?
Svar: Zola är i alla fall ett svenskt varmblod (fd travare)
3: Vilken är duktigast?
Svar: jag vet inte, tror inte man kan säga vilken av hästarna som är bäst, eftersom vi alla håller på med olika saker. Går liksom inte att jämföra dem på det sättet, men jag kan ju säga så här Zola är i alla fall bäst när det gäller trav! ;)

4: Vem av ryttarna ä mest ruttinerad?
Svar: Det är också en fråga som är svår att besvara, eftersom vi är så olika. Och sen beror det på vilket område. Om det var tex var dressyr så skulle jag säga Josse, eftersom hon tävlat och tränat!
5: vem har tävlat mest?
Svar: Josse eller Sara, vet inte vem som har tävlat mest men någon av dem två!
3: Vilka klasser Dressyr/hoppning eller något annat?
Svar: Jag vet inte vilka klasser dem har tävlat. Så det får ni vänta på tills dem svarar på frågorna!
Zola har i alla fall tävlat i trav, resultaten var väl inte så bra men men! (:


Bild på Zola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0