GOODBYE MY LOVER, GOODBYE MY FRIEND

Hej på er! :)

Jag tänker berätta om dagen igår.
Det började med skolan, den skoldagen var hemsk.. Min klass fick reda på att vi skulle splittras nu efter sommarlovet efter 2 år tillsammans :'( Och dom har splittrat på mig och mina närmsta tjejkompisar... :'( :'( Vi grät, var ledsna, arga hela dagen! När skolavslutningen närmar sig så lär vi alla gråta floder, hemskt :'( Min älskade klass, den bästa jag någonsin gått i! ♥

Men efter skolan så åkte jag ut till Peggy. Det kändes bättre, Peggy förstår mig, finaste
Vi red ut med Madde & Zola, det blev en ridtur i skogen, Marmorbynsrundan, (man måste rida förbi en väg om man ska komma dit). När vi skulle galoppera uppför en backe så bockade Zola av Madde. Sen sprang Zola iväg och så jag och Peggy fick galoppera efter, och se så hon inte sprang över vägen. Vi var väldigt oroliga.. Men Madde fick tag på henne tillslut!

En mycket händelserik dag, men tårar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0