EMMY ÄR FRISK, ÄNTLIGEN !

nu är äntligen min lilla häst frisk igen, men hon ska stå helgen så det är 100. vi testade henne och trava igår och hon snubblade en gång sen såg man ingenting. så nu ska hon få stå några dagar till sen ska vi starta igång henne, det blir lätt träning för hon ska på marknad och ponny ridning snart.

så då ska hon vara med och se hur hon regerar, men jag ska bara skritta igång henne, det lär ta en stund innan hon är helt färdig. men det ordnar sig för vi ska ta det väldigt lugnt och i morgon ska jag ringa hovslagaren och ska hon värka min lilla ponny ! jag kanske kan svara på frågorna som ni ställde.. inte vet jag om jag kan svara på alla men jag kan försöka.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1: gamla är hästarna?
svar: som beatrice sa så finns alla hästarna på ett kategori på bloggen, men min lilla ponny fyller 8 år.
2. vilken ras är dem? 
Svar: Emmy är en shettlandsponny
3: Vilken är duktigast?
Svar: Vet inte hur dom andra hästarna funkar men Emmy är så oerfaren men jag ska nog säga att galoppen är hon duktigast på. Sen att busa är ju hennes grej, hon är nog provs på det.. ;) 

4: Vem av ryttarna ä mest ruttinerad?
Svar: Håller med Beatrice när det gäller den här frågan ! 
5: vem har tävlat mest?
Svar: Det är Josse och jag som nog har tävlat mest.. 
3: Vilka klasser Dressyr/hoppning eller något annat?
Svar: Josse har tävlat mest dressyr, inte vet jag vilka klasser. Jag har då tävlat några dressyr tävlingar oftast LC:2 och sen en hel del hoppklasser mellan 50-90 cm, har placerat mig några gånger.. 1,2,4 plats några gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0