Bocka & Buga Eller Buga & Bocka

Ja som ni kanske läste i Alicias inlägg, så gick det ju inte så bra för mig när vi red marmorbynsrundan. eller innan backen där Zola la in en räserväxel så gick det bra! Men hon var väldigt pigg och ganska stissig! Hon va rädd för saker hon inte brukar reagera på osv.
Det gick bra med oss som tur va, igår hade jag riktigt ont i handen bara men det har gått över nu. Zola skadade sig inget alls heller. Med tanke på att hon fastnade med tygeln i bekskyddet så hade hon tur! Men jag hoppade upp igen efter jag hade "gått" av min chocken. Allt är frid och fröjd nu. Men är skylldig Alicia en tårta, fast jag tror bara att jag tar med mig vanlig fika på onsdag nästa vecka ;).
Galna hästen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0