VÅREN... ÄR HÄR!

Ja, rubriken stämmer väldigt mycket, VÅREN ÄR HÄR!!

Idag var jag ute i Molke hos min underbara medryttarhäst♥. Det blev en ridtur på gärdet & min lillebror var även med och tog kort/filmade! =) (Kommer kanske bilder senare) Peggy kändes bra, lite lat i början, men sen vart hon piggare. På måndag ska hon sättas i gång i galopp!
Min lillebror red även en liten bit, andra gången han rider i sitt liv, så jag är väldigt stolt över honom!! :D :D

Igår red jag lektion på ridskolan, bommar stog det på schemat. Jag red samma ponny som förra fredagen, Herbie! Han var jätteduktig och jobbade på gryyyymt bra! Han är bara 8 år. Jag tycker om Herbie jättemycket, han är en underbar ponny! ♥




hoppclearround förra året & vi gick felfritt!!! :') en utav dom bästa stunderna i mitt liv! ♥
jag älskar dig peggy, du betyder så otroligt mycket för mig fina ponny.


Herbie♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin bilder =D



SV: JA gud sommar!!

2011-03-14 @ 16:18:53
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0