Stockstigen

Oj vad duktig jag är med bloggandet (lr inte) Men iaf så hade jag min första praktikdag idag på Eurostore vilket jag är super nöjd med, oj vilken trevlig personal var det första som slog mig! :)
´
När jag kom hem runt 16.00 så käkade jag lite och vilade lite. Vid 17.30 gick jag ner till stallet så mötte jag mamma som hade mockat åt mig :D (Tack mamma!)
´
Jag borstade och pysslade med Peggy och red sedan ut i skogen, stockstigen vart det :) Det gick jättebra fast hon var lite "tittig". Rundan tog 40 min och jag är supernöjd! Nu är det bara sommaren som saknas ;)
´
Hittade en gammal bild på mina hästar Cimba och Peggy, bilden är från vintern 2007 när
Cimba-bebis bara var ca 8 månader, idag är han snart 4 år. Nu inser man hur snabbt de växer! :)
cimba och peggy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0