Ridpasset!

Det gick jätte bra idag, vart förvånad! 

Fick bara koncentrera mig på Zola då jag hade det väldigt obekvämt tack vara ridbyxor som satt konstigt och för tjocka strumpor som gjorde att jag inte fick blod i bena (vart lite för tight under stövlarna). 
Annars skötte sig Zola bra! 

Greppet i sadeln vart jätte bra med stövlarna, så nu sitter man kan man säga!
Men vi ska ändå testa gripstick, så man även sitter i sitsen, någon som har testat?

Sofia var även och kollade på sadeln och hon kunde inte se något som var fel, sjävlfallet ska vi hålla koll på hennes rygg fram över och se om den ommusklas, får ont, förändras osv. Om det blir till det negativa så är det bara att sälja sadeln vidare. Men som Fia sa "det kan nog inte bli så mycket bättre". Så vi får hoppas! 

Bilder kommer nog upp inom en snar framtid, när Madde känner för att lägga upp. 

Och jag vet "veckans skitigaste ridbyxor" går till mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0