RIDLEKTION FÖR JOSSE

Igår red jag dressyrlektion för Josse!
Det var ett tag sedan jag red för henne, så det var otroligt kul att få rida för Josse. Vi jobbade mycket på en volt, vi jobbade mycket att få henne mjuk och avslappnad i formen. Och jag fick även jobba mycket med händerna, skänkeln och blicken. Men det var otroligt kul på lektionen! :D Jag är väldigt nöjd över Peggsan! ♥
Tack Josse för en grymt bra lektion, du är bäst!

Imorgon så ska Josse, Bisse & Madde komma till Trolldal och kolla på mig när jag rider, det ska bli kul!
Och på lördag drar vi fyra till hästbutiken, kommer bli grymt! :)

JUST DET, första april imorgon, det betyder: LURAS !




Te quiero!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0