pulsa i snön IGEN!

Ja igentligen så borde jag sova nu som rästenav min klass efterssom jag inte börjar förrens klockan ett. NMn jag är inte som alla andra utan jag gick till stallet klockan åtta i morse. Anledningen till att jag var vaken så dags va att jag skulle hjälpa Rickard med frukosten då mamma jobbar natt.

När jag kollar ut så vräker det ner snö! Så igen får jag pulsa i snön INTE OKEJ! Aja när jag tog in Zola så va hennes täcke redan genom blött och stackarn stod och skakade :(. Men efter en nogrann rycktning så vart hon varm igen. Då tänkte jag att jag skulle rida lite på åker. in mydreams säger jag bara gick nästan omkull två gånger i traven! Skit läskigt så jag red bara tio minuter en kvart max. Aja hn blir väl bomben när jag ska rida henne på söndag igen :/. Vi får se hur det går!



( :( )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0