Känn Peppen?

Tyvärr kan jag inte påstå att jag känner den, vart jätte besviken på att sadeln inte kom idag heller. Och till råga på allt, tänk om den inte passar. Visst det är väl bara att sälja vidare den, men i alla fall. Man önskar ju att den ska passa! 

Så peppen är inte på topp, visar sig att jag eventuellt måste hänga kvar i skolan lite längre, inte kul, jag som har massa annat att göra efter skolan, det vill säga 09:15, ska till stallet och fixa, plugga, åka och fixa massor i stan (en liten hemlis). 

Men på torsdag blir det studiofotografering. För er som har läst/läser Beeatrice.blogg.se så vet ni redan att jag håller på med fotografering, och studiofotografering är det som lockar mest, så nu har jag två modeller som ska fotograferas. Bilderna kanske kommer upp på beeatrice.blogg.se 

Nu blir det natti natti för min del! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0