Ingen ridning

Lyckat av mig att inte lyda min ridplanering redan dagen efter jag gjort den xD hah, men jag har faktiskt en anledning ;)
´
Jo ni förstår att jag & sara fick för oss att åka till nyköping och pierca oss.. vilket vi även gjorde ;) Tidigare under dagen tog jag hål i tragus (lilla flärpen i örat) och i nyköping gjorde jag en industrialpiercing :D Är super nöjd! Men den ömmar och gör ont så jag kan inte få på mig en ridhjälm :( får se hur det känns imorgon annars longerar eller tömkör jag Peggy :)
´
Slänger in en bild som inte alls har med stallbloggen att göra, men måste ju få visa upp mina nya piercingar (a)
´
josses öronpiercingar
Vänster bild: Industrial´´´´´´´´´´´´´´´´´Höger bild: Tragus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0