förlåååt...

... För min extremt dåliga uppdatering :( måste bättra mig! Blir så att jag glömmer bort det nu när jag har fullt upp med skolan, körkort, stallsysslor, rida Peggy och Cimbas inridning. Hoppas det lugnar ner sig snart :) fast jag har ju tur att Alicia kommer ut och hjälper mig med Peggy på Onsdagar och en av Helgdagarna, betyder massor :) <3
´
För två helger sedan var min moster på besök och då fick min lilla kusin Cornelia rida på Peggy en liten sväng. Hon tyckte det var superkul! ( Cornelia alltså, Peggy var inte lika glad ;) ) Så jag slänger in en bild från ridturen kusin fick :)
´
peggy


Kommentarer
Postat av: alicia ♥

det betyder otroligt mycket för mig att få va ute hos er och hjälpa till med peggy! :') <3

2011-03-26 @ 10:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0