10+ IDAG!!

Jag orkade inte blogga i fredags efter ridningen, p.g.a av att det blev sent..
Men somsagt, åter till fredagens ridlektion på Trolldal. Jag red Herbie, igen :) & det stog hoppning på schemat. Vi hade 4-studs på kortsidan och ett räcke på långsidan. När vi värmde upp i galoppen var han för pigg, det gick knappt att få stopp på honom! Herbie är väldigt svår när han ska lyssna på skänkeln, dels att svänga. Så studsen var lite svår för honom, men han & jag flög över räcket, det var verkligen underbart!! :D

Idag red jag Peggsan på gärdet & solen lyste med 10+ oxå! :D Höll på i nästan en timme. Idag kändes hon mycket lugnare. I galoppen hade hon jättebra tempo och flöt på bra! Det gick superbra med Peggy, hon är mitt allt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0