SOMMARLOOOOV!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Ja rubriken, SOMMARLOOOOOOOOOOOOV, det gillas grymt mycket!!

Idag var det sista dagen med den absolut bästa klassen någonsin, jag kommer sakna er så mycket, ni gör verkligen mina skoldagar roliga, 8A ♥

Idag var jag i stallet. Hästarna har börjat gått ute på nätterna nu även.
Jag hade hande om både Peggy & Emmy idag. Jag började med att rida Emmy, sen Peggy.

Emmy: Jag red en kanske 30-40 min i paddocken. Det var första gången för mig som jag red Emmy. Hon var väldigt busig, så fort jag skulle börja arbeta henne så började hon krångla... Men jag ska rida henne på söndag igen, hoppas det går bättre, för nu vet jag iaf lite mer hur hon är! :)

Peggy: Jag red i 45 min ungefär i paddocken. Jag övade inte på något speciellt, red igenom henne i alla gångarter. Hon var ganska seg eftersom det var typ 30 + ute! Men annars gick hon jättebra! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0