Ne du!

Zola va så himla konstid i går! Känndes som att jag hade en unghäst att ta hand om helt bombad va hon! Gick på mig och bettede sig som hon va själv i stallet stod o gnegga och skrapa fast Cimba stod precis fraför henne! När jag skulle rida så va hon en bomb hon travade in på banan tacktade och dumma sig. Slutade med att jag tg av henne utrustningen sen släppte jag henne i padocken så hon fick springa av sig.  Sen hoppade jag upp igen. Det gick v'äl sådär. Men hon stannade o gneggade efeter andra hästar vilket hon aldrig har gjort förut! Så i dag vill jag inte ens till stallet Bisse får åka upp och ta hand om henne, bara kolla till henne.
Ne usch!!

Fick några fina bilder dock ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0