NATIONALDAG

Hej!
Tänkte skriva lite om igår,

Peggy: Jag red barbacka på henne i paddocken. Vi höll oss på en stor volt nästan hela tiden. Det gick faktist väldigt bra! Hon småstegrade 2 gånger i galoppen, men Josse påminde mig om varför hon gjorde det. Hon gick väldigt fint och jag är nöjd över henne! ♥

Emmy: Jag red i paddocken med sadel och red i alla gångarter. Det gick mycket bättre, jag fick riktigt bra galopp på henne. Men hon busade lite.. Så fort jag skulle arbeta henne i form så busade hon. Men jag tycker det gick väldigt bra ändå!

Idag har jag tillbringat dagen med mina vänner i Stadsparken, där det var massor med folk och massa saker. Sen har jag även varit vid sjön och solat och ska snart ner dit igen! :)
Nu kommer jag inte blogga på en vecka, så ni får ha det så bra! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0