GRYMT VÄDER

Mitt sommarlov har börjat grymt bra, jag har tillbringat mina dagar med min saknade vän Moa. Vi har fotat, kollat fotboll, solat solarium och varit i stallet, så himla underbart!
Igår red jag på ridskolan, vi hoppade bana den här gången. Jag hade fjordingen Tunar. Han är en riktig stjärna på att hoppa, han är verkligen grym! Han har jättefina språng mellan hindrerna och har en bra takt. Vi hoppade kanske 70 som högst?! Men Tunar är väldigt gammal så det är därför. Men han är grym!!
Jag hoppade även han i tisdags, ungefär samma hinder. Fast då hade vi vattenmatta med. Det gick oxå jättebra!

Imorgon har jag Peggy & Emmy. Jag funderar på att rida barbacka på båda två, för att träna min balans. Jag ska även få med någon som kan ta kort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0