UNDERBAAAART VÄDER IDAG

Idag åkte jag & Sara ut till stallet. Vi red koltäppan, jag red Peggy och Sara red Bamse, det är en ny häst som kommer stå på ridskolan i höst men står i vårat grannstall nu. Jag, Josse, Bisse, Madde, Sara & Sofia kommer rida honom mycket i sommar eftersom han ska vänja sig vid olika ryttare.
Det gick bra och rida, både Peggy & Bamse var verkligen på hugget. Dom sprang på massor, Peggy drog lite och lyssnade inte så bra.. Men vissa stunder gick det bra för mig och Peggy!

Sen efter ridturen gick jag och Sara på kattjakt efter 3 små söta kissebebisar, vi fick tag på dem efter att ha gått i högt gräs.. Dom var såååååå söta!!!!!!!
Efter det släppte vi Emmy på ridbanan och busade lite med henne. Jag sprang flera varv runt på ridbanan, haha! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0