SCHEIßE - LADY GAGA ♥

Nu är jag tillbaka igen efter en vecka på mitt sommarjobb!

Idag red jag två hästar, Peggy & Emmy.

Peggy: Hon har nästan stått i en vecka, men Bisse red henne en gång och sen har hon säkert gått ut på promenader för att både jag och Josse har varit borta. Men idag red jag ett dressyrpass på henne i 40 min. Höll mig mest på bågar, volter, en åtta o.s.v.
Till en början lyssnade hon inte alls och var ganska seg.. Men jag arbetade henne så hon blev mer avslappnad och mjuk och sen gick hon fint i formen och lyssnade bra! :)

Emmy: Jag red i en halvtimme på ridbanan i alla gångarter. Hon skötte sig väldigt bra idag lilla Emmy, jag arbetade henne i form och det gick bra. Jag fick superbra galopper i båda varven! Så jag avslutade passet när jag kände att hon gick bra. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0