LITE LÄNGE SEN KAN MAN TYCKA !

jag har inte bloggat på ett tag men har haft mycket och göra som P&L och midsommar, då har min lilla Emmy fått stått. nu ligger man då hemma och är sjuk, igår orkade jag vara ute hos Emmy men idag tog snälla Alicia henne.

 det hade tydligen gått bra och min lilla Emmy börjar bli så duktig och fin så snart kanske man ska ta ett litet föl på henne, det kommer bli kanske nästa år då man börjat jobba och fått pengar, jag har då stora planer för min fina lilla Emmy. men just nu är det lilla Cajsa och Alicia som kommer rida henne mest, men det är jag som kommer lära in

vad som ska göras och inte för göras. eftersom annars kan jag utsätta dom andra för fara, eftersom Emmy inte är så säker i alla lägen. men när det är gjort så är hon bara för mig en liten kör ponny. men nu får ni se några fina bilder när hon och jag busade i padocken och sprang.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0