Lite onödigt- göteborgs horseshow - tårta?

Var det någon mer än jag som såg när Peter Ericsson slog om kull med hästen? 

Det var en sänning från idag (söndag) runt kl 17:40 skulle jag tro, han och hans vita häst i omhoppningen vurpade rejält. Men båda kunde gå ut från banan. 

Själv tycker jag att det han gjorde kanske var lite onödigt, jag är inte så hemma i hoppningen, men att driva på hästen som han gjorde tyckte i alla fall jag såg en aning fel ut. Det såg i alla fall ut som att hästen inte visste vad han skulle göra, vägra eller hoppa, så det vart i alla fall något mellan ting. Hästen slog omkull och Peter flög över huvudet. 

Nu har jag inte sett någon förklaring till varför allt skedde, så om någon vet vad som skette så kan ni kommentera. 

Men jag personligen tycker att det var kanske lite onödigt att göra som han gjorde! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0